Przejdź do treści
Aktualności Data publikacji: 01 marca 2024

Webinarium PAIH: Sprzedaż e-commerce w Chinach - aspekty prawne

Coraz więcej towarów zagranicznych dociera na rynek chiński za pośrednictwem kanałów cross-border e-commerce (CBEC). W 2023 r. Chiny odnotowały wzrost o 15,6% wolumenu importu i eksportu właśnie w ramach CBEC, tym samym umacniając swoją pozycję światowego lidera w tej dziedzinie. Dla polskich przedsiębiorców wzrost popularności platform internetowych jest szansą na sprzedaż produktów bezpośrednio chińskim konsumentom.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • czym charakteryzuje się rynek e-commerce w Chinach,
  • jak zaistnieć na chińskich platformach e-commerce,
  • jakie są różnice e-commerce w Polsce i w Chinach,
  • jakie są najważniejsze obowiązki prawne i administracyjne przy sprzedaży na chińskich platformach internetowych.

Webinarium poprowadzą:

  • Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
  • mec. Kamil Biernat, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
  • Karol Czekałowski, aplikant radcowski, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
  • Łukasz Sosnowski, Adwokat.

Webinarium odbędzie się 7 marca o godz. 9:00 i będzie prowadzone w języku polskim.

Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem.
Liczba miejsc ograniczona.

Zapisz się już dziś!

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółowymi informacjami zapraszamy do śledzenia kalendarza webinariów na stronie PAIH.