Webinarium PAIH: Meksykański sektor e-commerce - szanse i możliwości


Rynek sprzedaży internetowej w Meksyku to jeden z najbardziej dynamicznych sektorów w 2020 r. Na podstawie danych International Data Corp. prognozowany jest 60-procentowy wzrost w 2021 r. Ten dynamiczny wzrost w Meksyku i na całym świecie został spowodowany kryzysem zdrowotnym wynikłym przez Covid-19 i utrzymuje aktualnie tendencje zakupów online. Konsument cyfrowy dostrzega korzyści płynące z zakupów w Internecie poza ceną, zwłaszcza, że znajduje towar, którego nie może znaleźć w innym kanale i ponieważ otrzymuje go na wyciągnięcie ręki.
Pandemia przyspieszyła rozwój handlu elektronicznego w Meksyku na dużą skalę, zdecydowanie przyspieszając procesy trwające od dłuższego czasu. W ramach działań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa podczas pandemii, handel detaliczny e-Commerce stał się jednym z preferowanych kanałów dokonywania zakupów. Znajduje to odzwierciedlenie nie tylko w wartości sektora handlu detalicznego w Meksyku, który wzrósł o 81% w porównaniu do 2019 r., ale także w zachowaniach konsumentów: według badań przeprowadzonych na początku 2021 r. 56% badanych kupowało w Internecie, z czego 16% realizowało tego typu zakupy po raz pierwszy.
Handel elektroniczny w Meksyku osiągnął 316 mdn Peso w 2020 roku, w porównaniu z rokiem poprzednim nastąpił wzrost o 81%. W związku z tym e-commerce stanowi 9% całkowitej sprzedaży detalicznej. Do kategorii o największej sprzedaży należą dostawy żywności, artykuły modowe i kosmetyki. W tym samym czasie apteki i supermarkety zyskały popularność w formacie online.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego:
- dowiesz się jak wyeksportować swoje rozwiązania e-Commerce do Meksyku,
- poznasz tendencje i możliwości w sektorze e-Commerce w Meksyku,
- dowiesz się jak reklamować i sprzedawać swój produkt meksykańskim sklepom.
Szkolenie poprowadzą:
- Patrycja Staszewska, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Meksyku,
- Aleksander Hudzik, Konsultant Regionu LATAM, Centrum Eksportu, PAIH,
- Julio César Acevedo Guzmán, Business Expert Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Meksyku,
- Adolfo Fuentes Franco, CFO, MejorCompraTV,
- Edyta Norejko, CEO & Founding Partner For House,
- Justyna Ścibska, Regional Manager LATAM Orbitvu.
Webinarium odbędzie się 15 czerwca o godz. 15:00 i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.
Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem.
Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś!
Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółowymi informacjami zapraszamy do śledzenia kalendarza webinariów na stronie PAIH.