Przejdź do treści
Aktualności Data publikacji: 14 lutego 2025

Webinarium PAIH: Jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chińskim?

Platformy społecznościowe odgrywają kluczową rolę w marketingu na rynku chińskim. Aby skutecznie dotrzeć do chińskich konsumentów, obecność na tych platformach jest niezbędna. Warto jednak pamiętać, że Chińczycy korzystają z innych aplikacji niż na Zachodzie, czego przykładem jest popularny chiński komunikator - WeChat, wykorzystywany nie tylko w życiu codziennym, lecz także - w biznesie.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:

  • czym charakteryzuje się konsument chiński i z jakich platform internetowych korzysta,
  • jaką rolę w Chinach odgrywa WeChat,
  • jak zagraniczne firmy wykorzystują WeChat’a,
  • czym jest oficjalne konto na WeChacie i dlaczego warto je posiadać,
  • jak polska firma może zarejestrować takie konto.

Szkolenie poprowadzą:

  • Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
  • Miriam Dąbrowa, Ekspertka ds. chińskiego marketingu cyfrowego, Założycielka Digital Hotpot.

Webinarium odbędzie się 26 lutego o godz. 09:30 i będzie prowadzone w języku polskim.

Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem.
Liczba miejsc ograniczona.

Zapisz się już dziś!

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółowymi informacjami zapraszamy do śledzenia kalendarza webinariów na stronie PAIH.